لرستان؛

بهسازی 60 کیلومتر از محورهای شهرستان الیگودرز

فرماندار الیگودرز گفت: ۱۰۰ کیلومتر از محورهای آسفالته شهرستان در این سه سال به بهره‌برداری رسیده که ۶۰ کیلومتر دیگر جهت آسفالت در دست اقدام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ولی الله میرزایی اصل ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی که با حضور خدابخشی نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، بخشداران، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان الیگودرز درمجموع هزار و 254 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 410 کیلومتر آن آسفالت است.
 
وی افزود: 100 کیلومتر از محورهای آسفالته شهرستان در این سه سال به بهره‌برداری رسیده که 60 کیلومتر دیگر جهت آسفالت در دست اقدام است؛ این ارقام ازلحاظ میانگین کشوری درصد مناسبی نیست و نیاز به تلاش و توجه بیشتری از طرف مسئولان مربوطه به این حوزه است.
 
فرماندار با اشاره به توپوگرافی خشن، مناطق صعب‌العبور و وسعت بالای شهرستان خواستار توجه ویژه مسئولان در حوزه راه شد و عنوان کرد: در خیلی از مناطق روستایی و عشایری هنوز به دنبال راه شکافی هستیم که ضرورت دارد جهت رفاه حال همشهریان به‌ویژه در فصل سرما و سهولت خدمات‌رسانی در بخش‌های دیگر مانند برق و آب در این حوزه با تلاش بیشتر مسئولان امر مشکلات مرتفع شده و وضعیت موجود ساماندهی شود.
 
وی با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: با طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها و عدم امکان بهره‌برداری از آن‌ها، فضای بی‌اعتمادی بین مردم به وجود می‌آید بنابراین با تلاش مضاعف و هم‌افزایی باید در افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها تسریع ایجاد شود چراکه این موضوع به یک معضل جدی برای دولت و مردم تبدیل‌شده است.
 
میرزایی اصل با اشاره به انجام و اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌ها تصریح کرد: چهار بانده الیگودرز- داران و الیگودرز- خمین، آسفالت 100 کیلومتر راه روستایی در نقاط مختلف شهرستان، ایجاد جاده دسترسی در برخی مناطق روستایی بخش‌های بشارت ذلقی و ززوماهرو، ساماندهی پل برناباد، احداث زیرگذر خمه سفلی، ساماندهی کمربندی جنوبی شهر، ساماندهی شهرک عقیل آباد، اتمام مصلی شهر الیگودرز و تجهیز راهدارخانه‌های حوزه شهرستان در اولویت بوده واصلی‌ترین مطالبه مردم در این حوزه است.
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.