آبادان؛

شناخت حریفان خوزستان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال

نمایندگان استان خوزستان حریفان خود را دررقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال شناختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز گذشته انجام شد تا 7 نماینده استان خوزستان جای خود را در گروه‌های سه‌گانه این رقابت‌ها بشناسند.

بر همین اساس در گروه نخست این رقابت‌ها سه تیم از این استان به نام‌های نفت امیدیه، اروند خرمشهر و فولاد نوین اهواز حضور خواهند داشت که این تیم‌ها در نوع خود با قرعه سختی روبه‌رو شده‌اند و می‌توان گروه نخست این رقابت‌ها را گروه مرگ نامید.

این سه تیم با گیتی پسند اصفهان، کیمیا فرآیند، نفت و گاز گچساران، برق جدید فارس، بعثت کرمانشاه، خلخال دشت، قشقایی شیراز، شهرداری اراک و نماینده یاسوج هم‌گروه خواهند بود.

در گروه دوم این رقابت‌ها نیز سه تیم خوزستانی حضور خواهند داشت که به نسبت گروه اول، کار آسان‌تری در مقابل حریفان خود دارند.

در این گروه تیم‌های نفت نوین آبادان، پتروکیان شوشتر و شهرداری ماهشهر قرار گرفته‌اند که باید در دور نخست این رقابت‌ها با آبی پوشان اردبیل، بادران تهران، رهپویان رضوانشهر، شهرداری بندرعباس، شهرداری کاشان، استقلال آبی «ب»، شهرداری ارومیه، شهرداری فومن و شهید کریمی جویبار به رقابت خواهند پرداخت.

در گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز، شاهین ماهشهر تنها نماینده استان در این گروه خواهد بود که با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارای شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، سردار بوکان، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان به تقابل می‌پردازد.

مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی از نیمه دوم اسفندماه آغاز و در پایان اردیبهشت‌ماه با مشخص شدن تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته اول و سقوط‌ کننده به دسته پایین‌تر پایان می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.