قیمت مرغ 900 تومان کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گفت: با نظارت بر بازار و هماهنگی با تولیدکنندگان قیمت مرغ از هشت هزار و 100 تومان به هفت هزار و 200 تومان کاهش یافته است.

کاهش قیمت مرغ در استان


عباسعلی درافشانی در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت : روند کاهش قیمت مرغ را باید با نظارت بیشتر ادامه دهیم تا هم سود کافی به تولیدکنندگان برسد و هم مصرف کننده  بتواند از این ماده پروتینی استفاده کند.

درافشانی در رابطه با کاهش قیمت شکر هم گفت : با توجه به تامین شکری از مرکز در آینده ی نزدیک شاهد کاهش قیمت آن خواهیم بود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ، همچنین به کمبود سوله برای ذخیره سازی گندم و جو اشاره کرد و افزود : تصمیم برآن شد تا از سوله های خالی در بخش صعنت برای ذخیرسازی استفاده کنیم.

وی گفت: میزان خرید گندم 70 درصد نسبت به پارسال افزایش داشته و از 150 هزار تن به 250 هزار تن رسیده است.

کاهش قیمت مرغ در استان

سرپرست معاون اقتصادی استانداری همچنین درباره پرداخت طلب گندمکاران گفت: با تصمیم دولت قرار شد تا از محل بودجه این مطالبات را هر چه زودتربه کشاورزان پرداخت کنیم.

بگفته ی درافشانی همچنین دراین جلسه مصوب شد : تا زمان پرداخت طلب گندمکاران ، بدهی آنان به دستگاههای اجرایی به تعویق بیقتد .

نیازعلی ابراهیمی پاک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم از وضیعت گندم در استان گفت و اضافه کرد : در حال حاضر برای 900 روز گندم ذخیره داریم که از میانگین کشوری بالاتر است.

وی اضافه کرد: قرار است در آبیک ، آوج  و برخی از مناطق دیگر استان  سرمایه گذران سوله ذخیره گندم و جو بسازند.

انتهای پیام/


برچسب ها: کاهش ، قیمت مرغ ، قیمت ، شکر ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار