رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: حادثه ترافیکی در جاده قدیم قم - اصفهان منجربه کشته شدن یک تن شد.


 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمدرضا حسنی افزود: این حادثه در ساعت 10 چهارشنبه شب بر اثر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده قدیم اصفهان (سر جاده ونارچ) رخ داد.
 
به گفته وی؛ در این حادثه متاسفانه یک نفر آقا حدودا 35 ساله بر اثر شدت حادثه و جراحات وارده جان سپرد و دو تن دیگر مصدوم شدند که مجروحین حادثه از سوی کارشناسان فوریتهای پزشکی خدمات اولیه درمانی دریافت کردند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه سخنان خود با اشاره به فوت هشت تن طی هفته گذشته در قم گفت: در طول هفته گذشته 501 ماموریت تصادفی در استان قم ثبت شد که 437 مورد منجر به ماوریت های شهری و 64 مورد نیز تصادفات جاده ای شد.
 
حسنی افزود: از این تعداد تصادفات 605 نفر مجروح اعلام شده که 27 نفر به صورت سرپایی درمان شده اند و 370 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 8 نفر نیز فوت کردند.
 
وی گفت:332 مورد از تصادفات ثبت شده مربوط به موتور سواران است که 395 مصدوم بر جای گذاشته که 172 نفر به صورت سرپایی درمان و 233 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
حسنی بیان کرد:همچنان موتور سواران در سوانح تصادفات قم پیشتاز هستند به ویژه اینکه 21 مورد از تصادفات موتور در جاده ها اتفاق افتاده که جای تامل دارد.
 
یک پنجم تماس های مردم قم با اورژانس مزاحمت تلفنی است
 
وی در باره تماس های مردمی با اورژانس گفت:در طول هفته گذشته 8346 مورد تماس داشته‌ایم که 1673 مورد در سامانه به عنوان مزاحم تلفنی ثبت شده که 20 درصد از تماس‌ها را نشان می دهد در واقع یک پنجم تماس‌ها را مزاحمت‌های تلفنی تشکیل می‌دهد.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم یادآور شد: تلفن‌های عام‌المفعه که آرامش و امنیت جامعه را تامین می‌کند و تقاضا می‌شود شهروندان برای این شماره ها مزاحمتی ایجاد نکنند.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، حوادث ، رانندگی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار