به گزارش
گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ خدمات پس از فروش یکی از مواردی است که مشتریان هنگام خرید یک محصول به آن توجه ویژهای دارند. در این فیلم گلایه یک شهروندخبرنگار از خدمات پس از فروش یک دستگاه تلفن همراه با ویژگی ضد آب را میبینید که نمایندگی مربوطه زیر بار مسئولیت آن نمیرود.
منبع: وکیلی - تهران
بیشتر بدانیم
گروه شهروند خبرنگار: خدمات پس از فروش عبات است از خدمتی که پس از فروش محصول و در جهت کسب رضایت مشتری و اطمینان مشتری از سوی تولید کننده ارائه میشود و معمولاً بابت این خدمات، مبلغی به قیمت تمام شده محصول افزوده میشود.
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/
البته این بنده خدا هم اگر درست بگه باید گارانتی عوض کند.چون گواهینامه ip68 داره صد در صد گارانتی توی ایران همینطوره.خارج از کشور اینطور نیست.کاش یک نفر می تونست به مدیران سامسونگ برسانه که نماینده هاشان چکار می کنند
ولی یارو دو دقیقه حرف زد 40 تا کلمه انگلیسی به کار برد
اپشن!تست!دِمو!گارانتی....
تا 10 20 سال دیگه زبان پارسی یه چیز عجیب و غریب و مخلوط با زبان انگلیسی شده!
من نه قصد جسارت به کسی رو دارم نه میخوام طرفداری هیچ محصول یا شرکتی رو بکنم.
این دوست عزیزی که از خدمات پس ازفروش محصول خریداری شده اش شاکی هست علت نفوذ آب به گوشی رو نفرمودن!!!
محصول خریداری شده با ویژگی ضدآب وضدگردوغبار محدودیت هایی هم داره که اتفاقا" توی کلیپ خود ایشون بهش اشاره کردن. ضدآب بودن گوشی تا عمق 1.5 متر و بمدت 30 دقیقه هست. حالا از کجا معلوم ایشون مدت زمان بیشتری از حد استاندارد( مثلا" 1 ساعت) و یا عمق بیشتری ( مثلا" 2 متری) گوشی رو درمعرض نفوذ آب قرار ندادن؟!!!!! قرار نیست با گوشی موبایل تشریف ببرین استخر و 2 ساعت توی عمق 3 متری درحالیکه گوشی توی جیبتون هست آب بازی کنین وانتظار داشته باشین گوشی هنوز کار کنه.
بهتره قبل از هر قضاوتی همه جوانب رو در نظر بگیریم.