سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیرامون بازی خداحافظی جواد نکونام صحبت کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، در خصوص بازی خداحافظی جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نکونام دارنده بیشترین بازی برای فوتبال ملی ما است، جدا از این، جواد یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ملی ما در چند سال اخیر به حساب می آید.

وی ادامه داد: هر چقدر برای جواد نکونام مراسم بگیریم و از او تقدیر کنیم باز هم کم است. امیدوارم در همین بازی که با ستارگان سابق لالیگا قرار است برگزار شود، شان جواد حفظ شود.

گل محمدی افزود: جا دارد یک تشکر ویژه از تمام کسانی که باعث و بانی این کار بزرگ شدند تشکر کنم. ما طی سالیان اخیر شاهد بی توجهی مسئولین به پیشکسوتان بوده ایم، امیدوارم بازی خداحافظی جواد شروع خوبی برای توجه مسئولین به پیشکسوتان باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در هر صورت خوشحال هستم که من هم به تیم هنرمندان برای بازی مقابل ستارگان سابق لالیگا دعوت شده ام. یک تشکر هم از جواد نکونام می کنم که زحمات زیادی برای فوتبال ما کشید، و برای او در ادامه در عرصه مربی گری آرزوی موفقیت می کنم.

گل محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که، با توجه به شرایط بدنی و جسمانی(اضافه وزن) که برخی از بازیکنان تیم هنرمندان کشورمان دارند، می توان بازی متعادل و پایاپای را با ستارگان سابق لالیگا که بدن آماده ایی دارند انجام داد یا خیر، اظهار داشت: همه ی بازیکنان که به تیم هنرمندان دعوت شدند اضافه وزن ندارند، ما بازیکنانی داریم که بتوانند با ستارگان لالیگا نظیر فرناندو سانز، سالگادو، مورینتس و.... مسابقه متعادلی برگزار کنند. به هرشکل امیدوارم بازی خوب و در سطح بالایی را شاهد باشیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار