يك فروند هواپيمای فوكر 100 زمین گیر از فرودگاه مهرآباد منتقل شد

‌یک مقام مسئول سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در راستای افزایش محل پارکینگ هواپیما، یک فروند فوکر 100 از‌ رده‌خارج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه مهرآباد منتقل شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بر اساس اعلام  روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری،به دنبال بخشنامه سازمان هواپيمايی كشوری مبنی بر طرح ساماندهی سطوح پروازی و خروج هواپيماهای از رده خارج از فرودگاههای كشور ،مسئول هماهنگی اجرای بخشنامه سازمان هواپيمايی كشوری در شركت هواپيمايی آسمان ضمن اعلام اولين اقدامات انجام شده اين شركت گفت: يك فروند هواپيمای فوكر 100 از فرودگاه مهرآباد منتقل شد.

صالحی‌پور گفت: یک فروند هواپیمای 727 نیز طی قراردادی به یکی از مراکز فرهنگی استان مرکزی واگذار شده که عملیات جداسازی این هواپیما آغاز و انتقال آن در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: یک فروند هواپیما از رده خارج دیگر نیز به دانشگاه بیرجند و یک فروند از این هواپیماها به دانشگاه تربیت مدرس اهداء و زمینه انتقال یک فروند هم جهت استفاده در امور فرهنگی نیز به زابل فراهم شده است.

صالحی‌پور با بیان اینکه سه فروند هواپیمای تحت چک به ناوگان هوایی آسمان ملحق شده است، بر تعهد شرکت هواپیمایی آسمان در خصوص اجرای بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری تا خروج همه هواپیماهای از رده خارج و  غیر قابل پرواز تاکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار