آبادان؛

اختصاص 500 میلیارد ریال اعتباری برای توسعه زیرساخت های شهری خرمشهر

500 میلیارد ریال اعتباری برای توسعه زیرساخت های شهری خرمشهراختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای اداری از تخصیص اعتبار 500 میلیارد ریالی ردیف اعتباری از سوی دولت برای توسعه زیرساخت های شهری خرمشهر خبر داد و گفت:این مهم برای نخستین بار در ردیف بودجه ملی اختصاص یافته است.

حیاتی  افزود: 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند نیز در نیمه دوم سال جاری برای اصلاح، بهسازی و مرمت میادین و عمران شهری خرمشهر در نظر گرفته شد.

وی آغاز عملیات اجرایی فاز نخست چهار خطه کردن مسیر اهواز – خرمشهر به طول پنج کیلومتر را یکی دیگر از اقدامات دولت در یک سال گذشته در این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 220 تختخوابی شهید موسوی را یکی از اقدامات شایسته دولت برای رفع محرومیت در خرمشهر دانست و گفت:این بیمارستان با اعتبار اختصاص یافته از سوی سازمان منطقه آزاد اروند احداث و تجهیز آن بر عهده وزارت بهداشت و درمان خواهد بود.

حیاتی  با بیان اینکه سهم خرمشهر از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری 10 هزار هکتار است اما با پی گیری های انجام شده از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این میزان به 16 هزار هکتار در آینده نزدیک می رسد.

وی  با اشاره به تولید گندم در کشور افزود: امروز تولید گندم در کشور از 4.5 میلیون تن به 10.5 میلیون تن در سال جاری رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.