فرماندار محمودآباد از به چرخش در آمدن چرخ 16 واحد تولیدی محمودآباد با اخذ 12 میلیارد تسهیلات بانکی خبر داد.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یوسف پور جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان محمودآباد گفت: با تخصیص 12 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب سرمایه در گردش به 16 واحد صنعتی و تولیدی محمودآباد 105 فرصت شغلی برای جوانان بیکار و جویای کار در شهر محمودآباد تا پایان سالجاری ایجاد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود: 712 واحد تولیدی وصنعتی در شهرستان محمودآباد دایر بوده که از این تعداد 85 واحد در بخش صنعت و 627 واحد آن در حوزه تولیدی و کشاورزی مشغول به فعالیت است.

وی گفت: در بخش صنعت بیش از 60 واحد دایر و فعال و 25 واحد غیر فعال است .

وی افزود: در حوزه کشاورزی نیز 584 واحد فعال و 12 واحد در حال ساخت است که در مجموع 3700 نفر در این واحدها مشغول بکار هستند.

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: بر اساس آمار ارائه شده از دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان 154 واحد تولیدی و صنعتی در سامانه بهین یاب در قالب بسته رونق تولید ثبت نام کردند که از این مجموعه 39 واحد در حوزه صنعت و 115 واحد در حوزه کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

یوسف پور افزود: از مجموعه واحدهای ثبت نام شده در سامانه بهین یاب 16 واحد شامل 9 واحد در حوزه صنعت و 7 واحد در بخش کشاورزی جهت اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ 12 میلیارد تومان برابر مصوبه کارگروه استان به بانکهای عامل استان جهت انعقاد قرارداد ثبت شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار