مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: هزار جلد کتاب گویا در استان اصفهان تهیه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،امیرهلاکویی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردستان با بیان اینکه ۳۵ درصد جمعیت استان عضو نهاد کتابخانه های عمومی هستند اظهار کرد: ۱۷۵نهاد کتابخانه عمومی در سطح استان وجود دارد.
 وی گفت: ۱۳هزار جلد کتاب گویا و ۵۰هزار نسخه کتاب دیجیتالی تهیه شده است که بصورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.
وی ایجاد مهارت کتاب خوانی، تند خوانی و مهارت های حوزه مطالعه را از برنامه های نهاد کتابخانه عمومی استان اعلام کردو افزود: سامانه اتصال کتابخانه های کشور به یکدیگر راه اندازی شده است و به همین منظور سه هزار کتابخانه کشور به یکدیگر متصل شده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان به تبدیل فضای مجازی به فرصت و ایجاد پویش کتابخانه مجازی اشاره کرد و گفت: ۱۳هزار جلد کتاب گویا و ۵۰هزار نسخه کتاب دیجیتالی تهیه شده است که بصورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.

هلاکویی خاطرنشان کرد: ایجاد یک ایستگاه مطالعه در سطح شهر اردستان و همچنین احداث کتابخانه مرکزی در برنامه قرار دارد.

در ادامه این جلسه از زحمات هفت ساله حسن فرهادیان به عنوان رئیس سابق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردستان با اهدای هدایایی تقدیر شده و طی حکمی خانم اشرف السادات نکوئی به عنوان رئیس جدید این مجموعه فرهنگی معرفی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.