جعفریان در خصوص بدهی سازمان‌های بیمه گر به این دانشگاه گفت: به علت ورود عامل سوم به این موضوع از مهرماه؛ کل مطالبات شهریورماه نیز باقی مانده است.

علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بدهی سازمان‌های بیمه گر به این دانشگاه گفت: بیمه تامین اجتماعی، 60 درصد از بدهی‌های خود را به کمک عامل سوم، از مهرماه 94 تا فروردین 95 پرداخت کرده، در چهار بیمارستان کوچک وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز 60 درصد مطالبات تا اردیبهشت دریافت شده است.

وی در خصوص 40 درصد مابقی این مطالبات، افزود: مراکز درمانی از مهرماه سال گذشته از 40 درصد مابقی، دریافتی نداشتند. از طرفی به علت ورود عامل سوم به این موضوع‌، از مهرماه، کل مطالبات شهریورماه نیز باقی مانده است.

جعفریان ادامه داد: طبق گزارشی که در روز 25 مردادماه تهیه شد، مطالبات سال 94 دانشگاه علوم پزشکی تهران از سازمان تامین اجتماعی، 183 میلیارد تومان و از بیمه خدمات درمانی 205 میلیارد تومان است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: در سال 95 نیز میزان مطالبات دانشگاه از سازمان تامین اجتماعی، 166 میلیارد تومان و از بیمه خدمات درمانی 103 میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: امیدواریم طبق قول رییس سازمان تامین اجتماعی، مطالباتمان تا روز پزشک پرداخت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار