فرماندار شهرستان شهرضا گفت: 58 پروژه آموزشی، بهداشتی، ورزشی، صنعتی، کشاورزی، خدمات رسانی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 395 میلیارد و 377 میلیون ریال در هفته دولت در شهرضا به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محسن گلابی در جلسه ستاد هماهنگی هفته دولت شهرستان شهرضا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: در این هفته عملیات احداث 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد و 600 میلیون ریال  آغاز خواهد شد.
گلابی تصریح کرد: 6 پروژه شهرداری با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 15 میلیون ریال، 3 پروژه خدمات رسانی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال، پروژه بهداشتی مرکز جامع سلامت با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و پروژه آموزشی مدرسه 4 کلاسه در روستای امام زاده علی اکبر(ع) با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از مهم ترین پروژه ها است.
وی افزود: مدیران ادارات دولتی به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان باید شکایات و انتقادات مردم مبنی بر فعالیت سیستم دولت را پیگیری و رسیدگی کنند.
فرماندار شهرضا اظهار داشت: می طلبد تا ادارات شهرضا در هفته دولت فعالیت های خود را به اطلاع مردم رسانده و در شهر نمادی برای گرامی داشت این هفته نصب شود.
گلابی با اشاره به ضرورت حضور مدیران کل در شهرضا گفت: برخی از مدیران کل استانی تا کنون به شهرضا نیامده و از مشکلات این شهرستان اطلاع کافی ندارند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.