اقتصاد مقاومتی گزینه مناسب برای دکترین برجام است.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکزاستان با بیان اینکه دلخوش به امریکا و استکبار جهانی نباید باشیم گفت: آنهایی که به واسطه برجام دکترین مدیریتی را ارائه می‌کنند، مردود شدند.

وی بر لزوم جایگزین دکترین اقتصاد مقاومتی به جای دکترین برجام، تاکید کرد و افزود: برجام به سرانجام نرسید و درجا زد و این هم امتحانی برای دولت‌مردان و مسئولان بوده است

حجت الاسلام محمد قاسمی گفت : ضمن پایبندی بر تعهدات برجام و با پیگیری دکترین اقتصاد مقاومتی با استفاده از دانش بومی به خودکفایی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه دولت اسلامی باید در خدمت محض مردم و خدمتگذار مردم و ساعی و تلاشگر باشد، افزود: دولت باید مردم‌دار، متقی، آکنده از مدیران باتقوا و ولایی، انقلابی و سازش‌ناپذیر و استکبارستیز باشد.

وی با بیان اینکه سنگ اندازی فراوانی بر این نظام و دولت شده و اما خواسته های مشروعی این مردم از دولت دارند، گفت: با وجود اینکه مردم سر تعظیم بر نظام می‌آورند دولت مردان باید مشکلات مردم را برطرف سازنند.

وی افزود: اتفاقاتی که در چند روز اخیر افتاده و مردم نیز در جریان هستند آن احیا گروهک از ناحیه استکبار جهانی و سرمایه‌گذاری وهابیت و عربستان بوده است.

امام جمعه موقت ساری گفت :داعش و داعشیان تلاش کردند که به پیکره این نظام آسیب بزنند اما به برکت ولی فقیه نتواستند به نظام مقدس آسیب برسانند،چشم تیزبین نیروهای مسلح ما همه این توطئه‌ها را نقش برآب شد.

حجت الاسلام محمد قاسمی افزود: انتشار نوار صوتی شیخ ساده‌لو چه آشوبی در داخل و خارج کشور به پا کرد و ما باید متوجه باشیم که منافق پست و کوردل را می‌خواهد دوباره احیاء کنند.

قاسمی افزود: وی با بیان اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنعت، گردشکری در کشور حرف اول می‌زند، افزود: متأسفانه بیکاری در مازندران رو به افزایش بوده که این مسئله برای استان نگران کننده است.

وی با اشاره به درپیش بودن هفته دولت، گفت: به مناسبت دو شهید سفر کرده شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.