گیلان ؛

دولتمردان در ارائه گزارش خدمات خود مبالغه نکنند

امام جمعه موقت رشت گفت : دولتمردان در هفته دولت در ارائه گزارش خدمات خود مبالغه نکنند و به بیان واقعیت بپردازند

دولتمردان در ارائه گزارش خدمات خود مبالغه نکنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رشت که در مسجد مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد,ضمن دعوت به تقوای الهی,انجام واجبات و دوری از محرمات اظهار داشت: مراحل انقلاب اسلامی به ده قسمت تقسیم می شود و ولی فقیه از ابتدای انقلاب تا کنون در اجرا و اثبات این مراحل نقش مهمی داشته است.

وی گفت: باید نظام انقلاب اسلامی تداوم و استمرار داشته باشد و در این راستا ولی فقیه نقش مهمی ایفا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین شفیع زاده با بیان اینکه در حال حاضر رئیس جمهور ، مجلس، وزیر خارجه و شورای عالی امنیت ملی برجام را قبول دارند تصریح کرد: اگر خطوط قرمز ولی فقیه برای مذاکرات نبود هیچ دستاوردی از برجام نداشتیم.

وی همچنین پیشرفت علمی را یکی از مراحل انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در همه پیشرفت های علمی ما در سطح کلان ولی فقیه نقش تعیین کننده ای داشته است.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر اینکه شعار امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب این بود که انقلاب نباید تنها در ایران محصور بماند بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند این انقلاب تنها محصور به ایران نیست وما انقلاب کردیم که آن را جهانی کنیم.

حجت الاسلام موالمسلمین شفیع زاده با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی ما جهانی شده است مطرح کرد: در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در خیابان ها تصاویر امام خمینی(ره) نصب شده است.

وی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری ترس امروز غرب از مسلمانان نیست ، عنوان کرد: امروزه ترس غرب از اسلام گرایی است و تا زمانی که مسلمانان به امور روزمره خود می پردازند غرب به آن ها کاری ندارد و هنگامی که اسلام گرا شدند غرب با آن ها مبارزه می کند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به روز سی ویکم مرداد ماه روز جهانی مسجد اظهار  داشت : حدود 48 سال پیش اسرائیل به مسجد الاقصی حمله کرد و این مکان مقدس را آتش زد و یکی از اهدافش این بود مسلمانان را تخریب و توهین کند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان روز به روز آگاه تر و متحدتر می شوند تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران روز 31 مرداد را زنده کرد و مسجدالاقصی در ذهن وفکر مسلمانان همیشه ماندنی است.

امام جمعه موقت رشت مساجد را بالاترین مراکز تربیتی و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: مساجد از پتاسنیل و ظرفیت های ویژه ای برخوردار هستند .

وی با تاکید بر اینکه تروریسم از جانب استکبار جهانی و اسرائیل سازماندهی می شود بیان کرد: هیچ کشوری در دنیا به اندازه ما قربانی ترورسیم نبوده است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دولتمردان در هفته دولت در ارائه گزارش خدمات خود مبالغه نکنند اظهار داشت : دولتمردان به بیان واقعیت بپردازند و آن چه که هست را بیان کنند.

وی  با بیان اینکه گفته می شود رتبه بیکاری گیلان از رتبه 5 به 20 رسیده است خاطرنشان کرد: مردم باید این کاهش بیکاری را لمس کنند و نتیجه آن را مشاهده کنند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم بی گناه یمن در زیر بمباران کشته می شوند خاطرنشان کرد: حقوق بشر و سازمان ملل متحد در این مورد باید سخن بگوید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.