نماینده بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر مدیران ارشد صنایع غیر بومی و پروازی هستند و همین مساله مشکلاتی برای استان به وجود آورده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید خدری شامگاه دیشب در جلسه کارگروه تخصصی اشتتغال استان بوشهر با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: علت حوادثی مانند آتش سوزی خط انتقال گاز در روستای شول گناوه نبود مدیران در محیط کارشان است.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده کمیسیون انرژی مجلس پس از حادثه تا ساعت‌ها بعد در محل بودم و مشخص شد که علت این حادثه عوامل انسانی بوده است؛ علتی که حضور نداشتن مدیر در محیط کار در آن تاثیر داشته است.

خدری خطاب به وزیر تعاون گفت: ما مدیری می‌خواهیم که وقتی در خانه می‌خوابند حواسشان پیش طرح است نه این که وقتی در محل اجرای طرح هستند فکرشان پیش خانه و خانواده باشد و باید مدیران ارشد طرح‌ها بومی باشند.

 نماینده بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از وزیر برای این که به شمال استان بوشهر سفر نکرد، افزود: به طور حتم به علت کمبود وقت نتوانسته‌اید به این مناطق بروید.

 وی همچنین از وزیر خواست با توجه به پیامدهای منفی حضور صنایع در مناطق مختلف، بحث جبران این پیامدها و تدوین پیوست فرهنگی برای صنایع جدی تر پیگیری شود.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.