همزمان با هفته دولت، بهره برداری از 23 پروژه عمرانی، صنعتی و خدماتی در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرماندار لردگان از تکمیل 23 پروژه عمرانی، صنعتی و خدماتی این شهرستان برای بهره برداری در فته دولت خبر داد و گفت: برای راه اندازی این تعداد پروژه 275 میلیارد و 860 میلیون ریال اعتبار ملی، استانی و بخش خصوصی هزینه شده است.

ابوالقاسم کریمی افزود: آسفالت معابر شهری، پمپاژ آب کشاورزی، احداث خانه بهداشت، اجرای طرح های هادی روستایی، ساخت و مقاوم سازی مدارس، بازیافت ضایعات پلاستیکی، بیمارستان 24 تختخوابی مالخلیفه، آبرسانی روستایی، برق رسانی و اجرای شبکه آبیاری نوین از جمله پروژه ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 10 پروژه جدید در شهرستان نیز همزمان با هفته دولت آغاز می شود ادامه داد: برای احداث و تکمیل این تعداد پروژه 83 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کریمی گفت: این پروژه ها شامل احداث خانه های بهداشت روستاهای ده رشید، شهرویه و دومکان، گازرسانی روستاهای منج، آبریز و امام آباد، برق رسانی، احداث بلوار اصلی در شهر لردگان، احداث ساختمان آتش نشانی و شهرداری سردشت می باشد.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

امسال، برنامه های گرامیداشت هفته دولت از دوم شهریور آغاز می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار