سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در رده بزرگسالان گفت:آبان ماه سال 95 مسابقات جهانی کاراته بانوان در کشور اتریش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مریم مشیری در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی کاراته که در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه برگزار می شوددر گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان  گفت:با توجه به اینکه تیم های مطرحی در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند،فرصت بسیار خوبی پیش آمده است تا ما اردوی تیم ملی بانوان را در شهرستان ارومیه برگزار کنیم.

وی ادامه داد:این اردو در ارومیه از تاریخ 30 مرداد تا 5 شهریور به مدت 7 روز برگزار می شود و بانوان ملی پوش کاراته کا برای حضور در مسابقات جهانی اتریش که در آبان ماه امسال در کشور اتریش برگزار می شود آماده می شوند.

سر مربی تیم ملی کاراته بانوان افزود:تیم هایی از کشور های ایتالیا،فرانسه،ژاپن مهمترین حریف های ما در مسابقات جهانی هستند که امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف از سد تیم های قهرمان عبور کنیم و نتایج خوبی را به دست بیاوریم و با سربلندی به کشور برگردیم.

مشیری به دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه اشاره کرد و گفت:این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و داوران و بازیکنان بسیار خوبی در این مسابقات حضور پیدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی از ظرفیت بالایی در کاراته برخوردار است اظهار کرد:آذربایجان غربی مثل همیشه در بخش کاتای آقایان و داوری قوی است و امیدواریم این رشته در این استان گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.