اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با برگزاری انتخابات تعیین رئیس اتاق در ۱۴ شهریور موافقت کردند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران ۱۴ شهریور انتخاب می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان طرح استعفای محسن جلال‌پور و اعلام زمان انتخابات رییس اتاق بازرگانی ایران امروز در جلسه هیأت نمایندگان دوره هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ایران  مورد بحث قرار گرفت.

بر اساس این گزارش قرار است این انتخابات در 14 شهریور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان محسن جلال‌پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران در 10 مرداد ماه گذشته به علت بیماری قلبی رسماً استعفای خود را اعلام کرد.

محسن جلال‌پور در آخرین حضور خود در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، گفت : طی 400  روز حضور در اتاق ایران ، توانایی های خود را دریغ نکردم.

وی آغاز اصلاح تصویر از اتاق بخش خصوصی، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و داشته‌‌های این بخش نزد افکار عمومی را براساس رویکرد هیات رئیسه اتاق دانست و اظهار داشت : اگرچه اتاق بازرگانی ایران نماینده بخش خصوصی است ولی به عنوان مشاور سه قوه وظیفه دارد تا به انتقال مطالب، پیگیری مطالبات و ارائه راهکار و طریق بپردازد.

رییس مستعفی اتاق بازرگانی ایران گفت : درباره حقوق‌های اعلام شده ، هیات رئیسه هیچ ریالی و دریافتی از اتاق نداشته‌ است.

جلال‌پور با اشاره به حضور یک مشاور عالی و سه مشاور خاص در این دوره اتاق بازرگانی گفت : باتوجه به باز بودن راه برای پرداخت حق‌الزحمه به این افراد ، حتی یک ریال هم به آنها پرداخت نشد و شرط حضور مشاور عالی اتاق با فعالیت روزانه 14 ساعت دریافت نکردن وجه از اتاق بود.

وی ادامه داد : پایه حداقل و حداکثری پرداخت‌ها بر مبنای عرف جامعه و براساس سوابق و تسهیلات و بهره‌وری نیروی انسانی اتاق در دوره اخیر همواره مدنظر بوده و ارتقای آن نیز کاملا محسوس است.

جلال‌پور بیان داشت: پس از مواجه شدن با مشکل قلبی برخود واجب دیدم شخص دیگری برای بهتر انجام شدن کار در این ماموریت حضور پیدا کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار