سرپرست پیکان گفت: محرومیت بهادر عبدی لغو شده است و تیم روز سه شنبه برای برپایی اردوی 4 روزه به تبریز سفر می کند.

طهماسبی: محرومیت عبدی لغو شد/سه شنبه به تبریز می رویمسرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص آخرین وضعیت بهادر عبدی اظهار داشت: جلسه کمیته انضباطی این بازیکن روز گذشته برگزار شد و اعضا ءپس از شنیدن دفاعیات عبدی محرومیت وی از حضور در تمرینات را لغو کردند.

وی ادامه داد: عبدی بازیکن خوبی است  ما نمی توانیم بازیکن خود را به راحتی از دست بدهیم و این بازیکن پس از رفع محرومیت در تمرینات حضور پیدا کرده است. 

سرپرست پیکان در خصوص شرایط تیم گفت: تمرینات تیم با قدرت در حال پیگیری است و طبق برنامه ریزی های کادر فنی تیم پیکان تا قبل از بازی هفته 5 مقابل سپاهان اصفهان 4 بازی دوستانه و یک اردوی 4 روزه در تبریز برگزار خواهد کرد که بازی دوستانه با تراکتور سازی و گسترش فولاد در تبریز و بازی با استقلال تهران و شهرداری بندر عباس در تهران خواهد بود.

طهماسبی درخصوص زمان سفر پیکانی ها به تبریز هم گفت:  اعضاء تیم عصرروز سه شنبه به شهر تبریز سفر می کنند و روز شنبه به تهران باز می گردد و ادامه تمرینات تا قبل بازی روز جمعه مقابل استقلال در زمین پیکانشهر پی گیری خواهد شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار