مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از صدور و اخذ اسناد تفکیکی شهرک سنگ الیگودرز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی گفت : با تلاش های صورت گرفته سند تفکیکی قطعات موجود در شهرک صنعتی سنگ الیگودرز واقع در شهرستان الیگودرز به مساحت 44 هکتار با همکاری اداره کل ثبت و اسناد استان اخذ شد.

وی افزود: به سبب نیاز ضروری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها به اخذ تسهیلات بانکی با همکاری اداره ثبت و اسناد شهرستان، اسناد تفکیکی شهرک به تعداد 40 قطعه آماده شده و صاحبان این صنایع می توانند از املاک صنعتی جهت ضمانت بانکی استفاده کنند.

محمدی با بیان اینکه زیرساخت های اولیه آب، برق، تلفن و گاز در شهرک صنعتی سنگ الیگودرز فراهم شده گفت : این شهرک به دلیل تخصصی بودن آن در تولید سنگ از موقعیت ویژه ای برخوردار است.

وی: با توجه به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرف مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، اخذ اسناد تفکیکی شهرک ها در دستور کار قرار گرفت.

محمدی گفت : با توجه به ضرورت اخذ سند املاک صنعتی و واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی، این شرکت تحقق این مهم را در اولویت کاری خود قرار داده و تمامی واحدهای صنعتی تا آخر امسال سند دار می شوند.

در حال حاضر 20 شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی مصوب در استان است که از این تعداد چهار مصوبه برای نواحی، یک مصوبه منطقه ویژه و مابقی شهرک هستند.

از مجموع این 20 مصوبه، تاکنون 18 مورد زمین مشخص شده و زمین حدود 100 هکتاری دورود و یکهزار و 500 هکتاری بروجرد تاکنون در اختیار شرکت شهرک های صنعتی قرار نگرفته است.

از مجموع 18 زمین واگذار شده،16 مورد به بهره برداری رسیده که از این تعداد 12 مورد دارای واحد صنعتی بوده و 462 قرارداد در 12 شهرک انعقاد شده که از این تعداد 80 واحد در مرحله طرح و ساخت و ساز هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.