مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بیش از چهار جلد سند مالکیت روستایی توسط بنیاد مسکن استان صادر شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد سبحانی افزود: بیش از چهار جلد سند مالکیت روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن استان صادر شده است.

وی گفت: با توجه به این که سهمیه و تعهد صدور سند (اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن) در سال گذشته دو هزار و 200 جلد سند بوده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان 184 درصد بیش از تعهد خود انجام داده و موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل میزان تعهد این بنیاد در سال جاری را دو هزار فقره ذکر کرد و افزود: تلاش می کنیم در سال جاری نیز بتوانیم نسبت به انجام تعهدات خود تعداد بیشتر واحدهای مسکونی و زمین های روستایی و شهری (زیر 25 نفر جمعیت) عمل کرده و آنها را سند دار کنیم.

سبحانی اظهار کرد: در اجرای طرح هادی روستایی نیز 385 روستای بالای 20 خانوار استان از اجرای طرح هادی روستایی برخوردار شده اند و این در حالی است که مجموع روستاهای بالای 20 خانوار استان بیش از یک هزار روستا بوده و بیش از 110 روستای استان هم بر اساس تفاهم نامه بین دهیاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زیرسازی و آسفالت شده و یا در حال اجرا است.

انتهای پیام/ع



برچسب ها: اردبیل ، صدور ، سند ، مالکیت ، بنیاد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.