72 مجاهد و مجروح یمنی به بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

72 مجاهد یمنی به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این گروه پس از زیارت بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) از موزه های قرآن، فرش، مرکزی و گنجینه هدایای مقام معظم رهبری بازدید کردند.

دکتر مصطفی، یکی از اعضای این گروه با بیان اینکه برای اولین بار به ایران و حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می شوم، گفت: این حرم معنوی یکی از زیباترین مکان‌های زیارتی در جهان است، انسان با حضور در این حرم امن احساس امنیت و آرامش می کند.

وی در حاشیه بازدید از موزه قرآن ابراز کرد: من در این موزه برای اولین بار قرآن هایی با دست خط ائمه اطهار(ع) را مشاهده کردم وخدا را شکر می کنم که این آستان مقدس از این گنجینه ارزشمند به بهترین شکل و با پیشرفته ترین امکانات نگهداری می کند.

مصطفی ادامه داد: نقش و نگارها، وجود اشیاء گران بهاء در دیگر موزه های این آستان مقدس، فرهنگ بزرگ ایرانی را به رخ بازدید کنندگان می کشاند.

مصطفی مردم مشهد را میهمان نواز و خوش برخورد دانست وگفت: روح و جان ایرانیان با اهل بیت(ع) عجین شده است، زائران با حضور در میان این مردم دلسوز و مهربان احساس غریبی و غربت نمی کنند.

دکتر علی، مسئول فرهنگی این گروه با اشاره به اینکه برای سومین بار به بارگاه نورانی امام رضا(ع) مشرف می شوم، گفت: حضور در خانه فرزند رسول الله (ص) انسان را به خداوند نزدیکتر می کند.

وی به فعالیت های فرهنگی آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: وجود برنامه های متنوع ویژه زائران غیر ایرانی در رواق ها و صحن های مجزا نشان از اهمیت دادن این آستان مقدس به برادران عرب زبان خود است.

دکتر علی به آرامش و امنیت ایران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبرانی همچون امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای همیشه مقتدر و قوی بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: این رهبران فرزانه هدیه های الهی به کشور ایران هستند، رمز پیروزی و موفقیت مردم ایران در گذشته و حال حمایت و اطاعت از این رهبران بزرگ و مقتدر بوده و هست.

این گروه در ادامه بازدید با حضور در رواق دارالرحمه از برنامه های فرهنگی که توسط مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده بود، بهره مند شدند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.