استاندار هرمزگان گفت: امسال در استان هرمزگان به طور کلی 686 پروژه با اعتباری بیش از 1900 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

////
جاسم جادری استاندار هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح برنامه‌های متبوع استان خود به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در اولین روز از هفته دولت پس از رفتن به مزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه گزارشی از عملکرد استان به وی ارائه خواهد شد.

جادری در ادامه به بیان طرح‌ها و پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت پرداخت و خاطر نشان کرد: امسال در استان هرمزگان به طور کلی 686 پروژه با اعتباری بیش از 1900 میلیارد تومان افتتاح می‌شود. در این میان 79 پروژه مربوط به حوزه آموزش، 104 پروژه در حوزه انرژی، بهداشت و درمان 32 پروژه، تربیت بدنی 9 پروژه، حمل و نقل 50 پروژه، صنعت و معدن 28 پروژه، کشاورزی و منابع طبیعی 26 پروژه، مسکن و عمران شهری 347 پروژه و در امور عمومی 2 پروژه و متاسفانه در زمینه منابع آب پروژه‌ای برای بهره‌برداری وجود ندارد.
 
استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین در شهرستان ابوموسی 10 پروژه، بستک 34 پروژه، بشاگرد 21، بندر خمیر 14 پروژه، بندرعباس به عنوان مرکز استان 233 پروژه، بندر لنگه 49 پروژه، پارسیان 30 پروژه، جاسک 19 پروژه، حاجی آباد 77 پروژه، رودان 55 پروژه، سیریک 21 پروژه، قشم 39 پروژه، میناب 84 پروژه در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: از مسئولان استان درخواست کردیم به شهرستان‌های مختلف هرمزگان سفر کنند و با مردم دیدار داشته باشند. افزون بر این قرار است در طول هفته دولت پروژه‌ها به تدریج به بهره‌برداری برسد، ضمن آنکه بنده به همراه معاونان قصد داریم به شهرستان‌های استان هرمزگان سفر کنیم.

جادری در پابان خاطر نشان کرد: آخرین روز از هفته دولت هم از مدیران و مسئولان نمونه تقدیر و تجلیل قرار خواهد شد، همچنین میزبان آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در این هفته خواهیم بود.

انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار