کرمانشاه؛

بیمارکردن دسته گل های خود به دست خود

یک روانشناس کودک سکوت کودکان و نوجوانان حین انجام بازی‌های رایانه‌ای راخطرناک دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ عظیم عظیمی گفت: بازی‌های رایانه‌ای از هر جهت ممکن است خطراتی را متوجه آینده کودکان و نوجوانان کرده و از این جهت استفاده افراطی از آنها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

عظیمی در ادامه با بیان اینکه از دیدگاه متخصصین امواج مغناطیسی حاصل از موبایل‌ها و تب‌لت‌هایی که سیم‌کارت می‌خورند و آنتن دارند می‌تواند برای کودکان و نوجوانان خطرناک باشد، گفت: این امواج باعث افزایش فعالیت ذهنی کاربران خود شده و می‌توانند آسیب زننده باشد.

عظیمی با بیان اینکه بازی‌های رایانه‌ای از ابعاد روانی و عاطفی نیز آسیب‌زا هستند، گفت: تضعیف روحیه اعتماد به نفس و خودباوری از آسیب‌هایی است که درپی استفاده مداوم از این بازی‌ها بوجود خواهد آمد.

عظیمی افزود: خستگی جسمانی شدید، ایجاد مشکل در سوخت و ساز بدن به دلیل کم‌تحرکی یا بی‌تحرکی و در نتیجه آن افزایش وزن و چاقی، بیماری‌های چشم، ستون فقرات و... از دیگر مشکلاتی استکه استفاده افراطی از بازیهای رایانه‌ای ممکن است برای افراد در پی داشته باشند.

عظیمی افزود: علاوه بر آسیب‌هایی که ممکن است این بازی‌های رایانه‌ای و ارتباط با فضای مجازی برای کودکان به همراه داشته باشد، این بازی‌ها اغلب هزینه‌های سنگینی را نیز به دوش خانواده‌ها می‌گذارند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، بیمار ، دسته ، گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.