دانشگاه علوم پزشكی يزد با دانشگاه صنعتی اميركيير در زمينه بيورزونانس و تشخيص زودهنگام بيماريها همكاری می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛قائم مقام فناوری های تحقیقاتی بیورزونانس دانشگاه امیرکبیرهدف از سفر به یزد را استفاده از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی یزد پیرامون فرآیند تکمیل تحقیقات و بومی سازی فناوری بیورزونانس عنوان کرد و گفت: مهمترین کاربرد این روش در پیشگیری و تشخیص زودرس آلرژ ی و بیماریهای عفونی است.

حمیدرضا طاهری یگانه که پیش از این در زمینه  بیورزونانس در کشور مسکو فعالیت داشته افزود: در حال حاضر این روش به صورت تحقیقاتی درآزمایشگاه دانشگاه امیرکبیر بر روی تعدادی از مراجعین انجام شده و  تشخیص علت بیماریها با این روش موفقیت آمیز بوده است.

بیورزونانس رویکردی کل نگر به حوزه سلامت است و به عنوان یک سیستم تشخیصی مکمل در بیش از 90 کشور دنیا جهت تشخیص سریع و بموقع بیماریها با استفاده از فرکانس و ارتعاش سلولهای بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

در منابع روسی، آلمانی و انگلیسی، ابن سینا از برجسته‏ترین چهره‏های تاریخ پزشکی، بنیانگذار علم بیورزونانس نامیده شده است.

با هدف بررسی زمینه های تحقیقاتی و بومی سازی بیورزونانس با دانشگاه علوم پزشکی یزد، نشستی متشکل از مسئولین دانشگاه، رییس، قائم مقام، معاونت آموزشی و معاونت پژوهشی آزمایشگاه فناوری های تحقیقاتی بیورزونانس دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

 انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار