جانشين فرمانده انتظامي شهربابك در جمع باغداران و اعضا شوراي اسلامي روستاي رباط گفت: فعاليت برخي از سارقان همزمان با آغاز فصل برداشت محصول پسته از باغات آغاز مي شود ولي هوشياري كامل باغداران مي تواند چنين افرادي را ناكام گذارد.

خودرو محافظ درهنگام حمل پسته سارقان را ناکام می گذاردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرگرد حسن عبدلي در ديدار با مردم روستاي رباط گفت: حضور افرادي به عنوان نگهبان در فصل برداشت پسته در باغات، امري ضروري و انكار ناشدني است.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان شهربابك افزود: مردم بايد در انتخاب نگهبانان نهايت دقت را به خرج داده و از گماردن اتباع بيگانه و غير بومي پرهيز كنند و در صورت استفاده از افراد غير بومي، با مراجعه به پليس در راستاي تاييد صلاحيت اين افراد اقدام نمايند.

سرگرد عبدلي، حضور يك دستگاه خودرو محافظ در هنگام حمل محموله هاي پسته به ترمينال ضبط و انبار محل نگهداري را مورد تاکيد قرار داد و گفت: وجود دوربين مدار بسته در ترمينال ها و انبارهاي ذخيره پسته مي تواند اثر بازدارندگي داشته و از ورود سارقان جلوگيري به عمل آورد.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار