شهردار اسبق نیویورک مدعی شد رسانه های آمریکا به بیمار بودن هیلاری کلینتون هیچ اشاره ای نمی کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، 
با ادامه داشتن روایت نامناسب بودن هیلاری کلینتون برای سمت ریاست جمهوری آمریکا، این بار "رودی جولیانی،" شهردار سابق نیویورک و مشاور کمپین"دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا روز گذشته مدعی شد در اینترنت ویدئوهایی وجود دارد که نشان می دهد هیلاری کلینتون بیمار است.

وی در مصاحبه با "فاکس نیوز ساندی" گفت: رسانه ها هیچ توجهی به این مسئله نکرده اند که چرا کلینتون در مدت 200 روز یک کنفرانس خبری برگزار نکرده است. آنها حتی به بیماری کلینتون هم اشاره ای نکرده اند.

وی گفت: رسانه ها به وجود چند علائم بیماری در کلینتون اشاره ای نکرده اند. فقط کافی است به اینترنت سری بزنید و واژه "بیماری هیلاری کلینتون" را جستجو کنید. خودتان فیلم های آن را ببینید.

اظهارات جولیانی آخرین نمونه حمله لفظی کمپین ترامپ به کلینتون محسوب می شود. هفته گذشته، ترامپ در گفتگو با "شان هنیتی" مجری برنامه های شبکه فاکس نیوز اعلام کرد: "کلینتون واقعا هیچ کاری نمی کند. او فقط از طریق "تله پرامپتر" سخنرانی می کند و سپس ناپدید می شود. من نمی دانم به خانه می رود یا می خوابد. فکر کنم می خوابد."

سلامت کلینتون و توانایی وی برای ریاست جمهوری همواره مورد بحث قرار گرفته است. کمپین کلینتون این ادعاها را تئوری توطئه خوانده است و برای از بین بردن تردیدها درباره سلامت وی، نامه ای از "لیزا بارداک،" پزشک شخصی کلینتون در سال 2015 منتشر کرده است که نشان می دهد وی در سلامت کامل به سر می برد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار