در پنج ماهه سالجاری چهارتن و 812 کیلو گرم پیش ساز مواد مخدر کشف شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پنج ماهه سالجاری چهارتن و 812کیلو گرم پیش ساز مواد مخدر و مواد مخدرصنعتی کشف شد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته با افزایش 38در صدی کشف مواخه بودیم.

سرهنگ کریم اکبری افزود: از کشفیات مواد مخدر سنتی میتوان به کشف یک تن و 512کیلوگرم این نوع مواد اشاره کرد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 97 در صد افزایش کش داشتیم.

وی تصریح کرد : پنج هزار و 395 نفر دستگیر شده که این تعداد شامل یک هزار و 709 نفر توزیع کننده، 295 نفر قاچاقچی و سه هزار و 391 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب بوده است و همچنین امسال با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر31 باند مواد مخدر متلاشی شد که با افزایش دو درصدی نسبت به مشابه سال گذشته رو به رو بودیم.

اکبری افزود: معتادین استان گرایش کمتری به استفاده از مواد مخدر شیشه و هروئین پیدا کرده اند ولی گرایش به قرص های روانگردان و توهم زا افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: اردوگاه ماده دو خوی پیشرفت فیزیکی 98 درصدی دارد و قرار است به زودی افتتاح شود که برای نگهداری 500 نفر معتاد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.