جشنواره ادبی برای اولین بار در زمینه داستان کوتاه و مرتبط با موضوع محیط زیست برگزار می‎شود و دارای پیش زمینه‌های ذهنی و کاربردی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ جشنواره ادبی «سبز» با مضامین زیست محیطی و در محورهای آب، هوا، محيط زيست انساني، حمايت از حيوانات، حفظ و حراست از گياهان، حاشیه نشینی،آينده‌ي محيط زيست، اخلاق و محيط زيست و دين و محيط زيست برگزار می‌شود.

جشنواره ادبی «سبز» به همت مؤسسه بحرالعلوم و با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود. 

این جشنواره با اهداف «ترويج و نهادينه‌سازي فرهنگ و اخلاق زیست‌محيطي مبتني بر ارزش‌ها و الگوهاي سازنده ايراني ـ اسلامی»، «ايجاد ارتباط بي‌واسطه ميان نويسندگان و فعالان محيط زيست» و «حمايت ازآثار ادبي در زمینه‌ محیط زیست به منظور ارتقاء آگاهي عمومي و فرهنگ‌سازي» برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پایان مهر سال جاری به دبیرخانه همایش و به نشانی پست الکترونیک info@bahraloloom.ir ارسال کنند، همچنین علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.bahraloloom.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار