فرمانده انتظامی مشهد از کشف یک قبضه سلاح کلت از یک خودرو ی بنز دراین شهر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم گشتی کلانتری طبرسی شمالی مشهد هنگام گشت شبانه و کنترل حوزه استحفاظی به خودرو سواری بنز مشکی رنگ که در زمین های اطراف بلوار طبرسی شمالی مشهد و در تاریکی شب متوقف شده بود مشکوک شد.

وی اظهار کرد: افسر گشت پلیس برای بررسی مدارک و علت توقف خودرو در تاریکی شب وارد عمل شد که راننده و سرنشین آن علت توقف را تمام شدن بنزین عنوان کردند.

وی گفت: هنگامی که ماموران برای کمک وارد عمل شدند، آنان با ترس و وحشت سلاح کلت کمری و شش تیر فشنگ آن را زیر خودرو انداخته و با تناقض گویی شک پلیس را بیشتر برانگیختند.

سرهنگ بوستانی افزود: دو متهم 19 و 35 ساله مزبور همراه با سلاح و فشنگ های کشف شده به کلانتری انتقال یافتند.

وی اظهار کرد: بررسی سوابق یکی از متهمان نشان می دهد که وی در سال 1393 طی گروگانگیری مسلحانه با سلاح کلاشینکف فردی را به خاطر اختلافات قبلی ربوده و به یک گاوداری در جاده کلات انتقال داده است.

وی گفت: این متهم که به عنوان مظنون به آدم ربایی دستگیر شده بود پس از طی مراحل قانونی با اعترافات دو متهم دیگر پرونده مربوطه، آزاد شده بود.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات برای روشن شدن موضوع ادامه دارد.

وی اظهار کرد: طرح تشدید گشت های شبانه پلیس با جدیت در دستور کار فرماندهی انتظامی مشهد است لذا شهروندان با مشاهده موارد مشکوک مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اعلام و نقش حساس و حیاتی خود را در پشتیبانی از اقدام های پلیسی و تولید امنیت ایفا کنند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.