اردبیل؛

افتتاح 65 پروژه عمرانی در شهرستان پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل ۶۵ پروژه عمرانی و خدماتی با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان پارس‌آباد افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 65 پروژه شامل 45 پروژه و طرح سرمایه‌گذاری و 20 پروژه دهیاری با اعتباری بیش از 95 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که با اجرای آن برای 3 هزار و 701 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

وی افزود: شهرستان مرزی پارس‌آباد به عنوان دومین شهر بزرگ استان اردبیل بوده که همیشه مردم آن پیشقدم در تمامی عرصه‌های فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و سیاسی هستند و یکی از قطب‌های کشاورزی کشور و استان با تولید سالانه یک میلیون تن محصولات کشاورزی و باغی معادل یک چهارم کل تولید استان بوده که به برکت نظام جمهوری اسلامی روز به روز مسیر رشد و توسعه را در حال پیمودن است.

صمدی با اینکه پروژه‌های بسیار مهم و کلیدی شهرستان با سرعت در حال اجرا است، تصریح کرد: از این پروژه‌های پایاب سدخداآفرین و دشت فتحعلی که با پایان آن 62 هزار هکتار از اراضی دیم به اراضی آبی تبدیل خواهد شد، رشد و جهش بزرگی در شهرستان و استان به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در ادامه بیان کرد: در سایه تدبیر دولت و الطاف مقام معظم رهبری در زمینه اختصاص یک میلیارد دلار به ساماندهی آب‌های مرزی استان از صندوق توسعه ملی تأمین مالی ویژه شده است و روزانه بیش از یک میلیارد در این پروژه هزینه می‌شود و در این راستا ساحل‌بندی رودخانه ارس در بازه‌های پرخطر با بیش از 73 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.