سهراب مرادی دارنده اولین طلای المپیک تاریخ استان اصفهان مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در این مراسم که از صبح روز دوشنبه برگزار شد، کاروان استقبال از مدال آور المپیکی اصفهان از ورزشگاه تختی با رژه موتورسواران به سمت گلستان شهدا آغاز و در طول مسیر با همراهی مردم و مسئولان همراه شد، پس از آن سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری وزن 94 کیلوگرم با حضور در گلستان شهدا مدال خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

سهراب مرادی با بیان اینکه . پس از المپیک لندن نیز دوران سختی را سپری کردم اما تمام امیدم به کسب مدال طلا بود و خوشحالم که به این هدف دست یافتم گفت: از سن 9 سالگی و با حمایت برادرم، رشته وزنه‌برداری را آغاز کردم و از آن دوران تاکنون افراد زیادی از من حمایت کرده‌اند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ناکامی در المپیک لندن بیان داشت: در المپیک لندن 2012، شرایط بدی ایجاد شد و نتوانستم نتیجه بگیرم اما با وجود اینکه همه مرا تمام‌ شده می‌دانستند، تلاش کردم دوباره به میدان‌ها بازگردم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در این مراسم گفت :خوشحالم که یکی از وزنه برداران این باشگاه توانست اولین مدال طلای المپیک را برای اصفهان به ارمغان بیاورد.

سعیدآذری افزود: باشگاه ذوب اهن علاوه بر حمایت از رشته فوتبال، اهتمام ویژه ای برای حمایت از سایر رشته های ورزشی دارد، به نحوی که در سال های گذشته تیم وزنه برداری ذوب آهن چندین بار قهرمانی کشور را از آن خود کرده است.

سهراب مرادی وزنه بردار شایسته کشورمان موفق شد در بازی های المپیک 2016 ریو، در حرکت یک ضرب وزنه 182 کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت دو ضرب هم برای اولین حرکت خود وزنه 221 کیلوگرم را درخواست داد و به آسانی آن را مهار کرد. مرادی با ثبت رکورد 403 کیلوگرم در مجموع و با اختلاف 8 کیلوگرم نسبت به نفر دوم، صاحب گردن آویز طلا شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار