اهواز؛

صادرات ماهانه 10 هزار تن محصول به کشورهای اروپایی

طبق تفاهم‌نامه‌هايی که با کشورهای اروپايی منعقد شده است،شرکت فولاد اکسين خوزستان ماهانه حدود 10 هزار تن، محصولات خاص خود را به کشورهای اروپايی صادر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مديرعامل شرکت فولاد اکسين خوزستان با بيان اينکه طبق تفاهم‌نامه‌هايي که با کشورهاي اروپايي منعقد شده است  تا ماهانه اين مقداراز توليدات اين شرکت  به کشورهاي اروپايي صادر شود گفت‌: اين شرکت از سال 88 تاکنون محصولات خود را به کشورهاي آلمان و ايتاليا صادر کرده است و اکنون نيز از کشورهاي اسپانيا و انگلستان براي خريد کالا سفارش دارد.

عزيز قنواتي با اشاره به اينکه  اکنون در حال توليد محصولات مورد نياز اين کشورها هستيم و پس از توليد، اين محصولات را صادر خواهيم کرد افزود: هدف اصلي شرکت فولاد اکسين در ابتدا تأمين نياز داخلي کشور است و پس از اين، صادرات در دستور کار اين شرکت قرار مي‌گيرد.

وي گفت: شرکت فولاد اکسين برنامه دارد تا هر سال 4 محصول جديد را به سبد توليدات خود اضافه کند و در اين خصوص سال گذشته توانستيم 8 محصول جديد را به سبد توليدات خود اضافه کنيم و با وجود مشکلات فراوان، 7 درصد نسبت به سال گذشته افزايش توليد داشتيم.

شرکت فولاد اکسين خوزستان در زميني به مساحت 160هکتار و در 10سالن با مجموع زيربناي حدود 100 هزار متر مربع در شهر اهواز فعاليت مي کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار