مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: در هفته دولت 36 طرح کشاورزی و دامداری در شهرستان افتتاح می‌شود که زمینه اشتغال 80 نفر را نیز فراهم می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عبدالرضا تاکی  در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال سه پروژه عشایری با اختصاص اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال در شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی از افتتاح 16 پروژه امور دام در این شهرستان در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه‌ها که زمینه اشتغال 20 نفر را فراهم کرده با سرمایه گذاری 37 هزار و 650 میلیون ریال ایجاد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا همچنین از اشتغال 12 نفر در پروژه صنایع کشاورزی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با اختصاص اعتباری بالغ بر 120 هزار میلیون ریال ایجاد شده است.

تاکی با اشاره به سرمایه گذاری 26 هزار و 90 میلیون ریال در 4 پروژه تولیدات گیاهی و 12 هزار و 517 میلیون ریال در 12 پروژه آبی خاکی مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این دو پروژه به ترتیب زمینه اشتغال 28 و 20 نفر را ایجاد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شهرستان شهرضا با معرفی 36 طرح کشاورزی و دامداری در هفته دولت امسال، از مجموع 120 طرح استانی، در جایگاه نخست قرار دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.