اولین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد و کودک از 2 تا 5 شهریور در محل بین المللی نمایشگاه های استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در اولین دوره برگزاری نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد و کودک، 45 مشارکت کننده از استان های اصفهان و تهران در شاخه های کاری سیسمونی، سرویس خواب نوزاد و کودک، کلینیک ها و مراکز مشاوره، بیمارستان ها، اسباب بازی و وسایل کمک آموزشی، تزیینات اتاق کودک و تغذیه کودک شامل مواد رژیمی و بدون قند حضور دارند.

کلینیک ایران مهر، مؤسسه بند ناف رویان، بیمارستان سعدی و گروه صنعتی ویتانا از شاخص ترین مشارکت کنندگان در اولین دوره نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک هستند که در قالب دو سالن میرداماد و نقش جهان به مساحت 5000 متر مربع به عرضه آخرین توانمندی ها و محصولات خود می پردازند. برگزاری جنگ های شاد کودکانه از جمله حضور عمو قاصدک نیز از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک خواهد بود.

همچنین ششمین نمایشگاه تخصصی محصولات بهداشتی، شوینده، پاک کننده، سلولزی، تجهیزات و خدمات وابسته در سالن شیخ بهایی به مساحت 3000 مترمربع با حضور 30 مشارکت کننده و همزمان با نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک برگزار خواهد شد.

حاضران در این نمایشگاه از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و هرمزگان و نمایندگی های فروش برندهای ایتالیا، فرانسه، ترکیه، آلمان، چین و امارات متحده عربی در زمینه محصولات بهداشتی، آرایشی، شوینده، پاک کننده، سلولزی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.

امپر، کادوس، دافنه، رویال، هات رکس، دوبینا، پرنسلی و گلتاش از مطرح ترین مشارکت کنندگان در ششمین دوره برگزاری نمایشگاه محصولات بهداشتی و شوینده هستند. برگزاری تخصصی تر نمایشگاه در متراژ وسیع تر نسبت به سال های گذشته و حضور بیشتر تولیدکنندگان و برندهای قدرتمند، مهمترین تفاوت این دوره نمایشگاه محسوب می شود.

این دو نمایشگاه در ساعات بازدید 16 تا 22 میزبان حضور عموم علاقه مندان به ویژه بانوان است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.