هم زمان با هفته دولت، بهره‌ برداری از ایستگاه شهید آوینی آغاز می‌شود.

بهره‌ برداری از ایستگاه جدید قطار شهری شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: فاز یک قطار شهری شیراز دارای هشت ایستگاه بود که با توجه به محدودیت‌ های اعتباری و سیاست ‌های اتخاذ شده، ابتدا 5 ایستگاه فعال شد و در مدار سرویس ‌دهی قرار گرفت.
 حاج ‌زمانی با بیان اینکه 2 ایستگاه از ایستگاه‌ های باقیمانده شامل ایستگاه ‌های شاهد و شهید مطهری، پارسال به بهره‌ب رداری رسید، افزود: آخرین ایستگاه فاز یک خط اول قطار شهری شیراز، ایستگاه شهید آوینی بود که اکنون آماده شده و به ‌مناسبت هفته دولت، بهره ‌برداری از آن رسما آغاز می‌شود.
 وی اعتبار هزینه شده برای بهره‌ برداری از ایستگاه شهید آوینی را بیش از 35 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بیشتر  این هزینه مربوط به تجهیز ایستگاه به سیستم‌ های سیگنالینگ، تهویه‌ اطفاء دود و  بخشی از آن هم مربوط به اقدامات تاسیساتی و ساختمانی است.
 مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز ادامه داد:برنامه این سازمان برای کاهش فاصله بین حرکت 2 قطار مترو  اجرا می شود و فاصله زمانی بین حرکت 2 قطار به 15 دقیقه کاهش می یابد.
حاج‌ زمانی با بیان اینکه اکنون حدود 10 هزار مسافر توسط مترو در شیراز طی شبانه‌ روز جا به‌ جا می‌شوند، تصریح کرد: با افزایش تعداد حرکت قطار های مترو یا کاهش فاصله زمانی بین حرکت دو قطار و کامل شدن هشت ایستگاه موجود، شاهد افزایش تعداد مسافران باشیم.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.