از شروع سال جاری تا کنون ، 39 ایستگاه هوائی توزیع برق جهت تغذیه برق مشترکان جدید استان سمنان احداث و به بهره برداری رسیده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این خبر گفت : طرح اصلاح و بهینه سازی 23 پست توزیع برق هوائی نیز به اجرا درآمده است .
مهندس سید محمد حسینی نژاد با اشاره به این که طرح توسعه 17 هزار و 84 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف زمینی و هوائی در استان اجرائی گردیده افزود :بهسازی 22 هزار و 79 متر خطوط توزیع برق ، از دیگر اقدامات این شرکت است .
وی با عنوان این که از آغاز امسال تا به حال 248 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: تعویض 795 چراغ سوخته و بهینه سازی آنها از جمله فعالیت های صورت گرفته در عرصه خدمات دهی به شمار می رود .
وی با ابراز این که از ابتدای سال جاری تا زمان حاضر 3 هزار و 339 مشترک جدید جذب شرکت شده است اظهار داشت : هم اینک این شرکت به بیش از 353 هزار مشترک برق در استان خدمات ارائه می نماید .
وی همچنین میزان سرمایه گذاری انجام شده بابت طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره را 23 میلیارد و 484 میلیون ریال ذکر کرد .
انتهای پیام / ه

برچسب ها: احداث ، 39 ایستگاه ، برق ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.