همدان؛

حضور 250 دانش‌آموز کبودراهنگی در اردوهای جهادی

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه کبودراهنگ از حضور بیش از 250 دانش‌آموزان در اردوهای جهادی خبر داد.

حضور 250 دانش‌آموز کبودراهنگی در اردوهای جهادی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیرعلی زینتی اظهار داشت: از اول تابستان امسال تاکنون بیش از 250 تن از دانش‌آموزان دختر و پسر با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و کمک به دولت در خصوص آماده سازی مدارس برای ورود به سال تحصیلی جدید و اجرای پروژه مهر در طرح اردوهای جهادی و طرح هجرت شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی طرح هجرت و اردوی جهادی حوزه دانش آموزی شهید ضیایی فزون کبودراهنگ افزود: دیوارنویسی، تعمیر و بازسازی، رنگ‌آمیزی، نقاشی و... از جمله فعالیت‌هایی است که دانش‌آموزان در مدارس مناطق محروم از بخش‌های مرکزی، شیرین‌سو و گل‌تپه انجام می‌دهند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه کبودراهنگ بیان کرد: در طرح اردوهای جهادی 7 روزه که در روستای آب مشکین برگزار شد بیش از 20 نفر از دانش‌آموزان شرکت کردند.

وی ادامه داد: در طرح هجرت 10 روزه نیز بیش از 100 دانش‌آموز در برنامه‌های دیوارنویسی، نقاشی، مرمت و بازسازی 5 مدرسه در روستاها شرکت کردند.
زینتی شرکت 40 نفر از دانش‌آموزان را در طرح یک روزه به نام اردوهای جهادی مدافعان حرم در جمع‌آوری محصولات کشاورزی در روستاها را از دیگر فعالیت‌های این اردوها برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورزشی، حلقات صالحین، کلاس‌های بصیرت‌افزایی و معرفت از دیگر برنامه‌های انجام شده در این اردوها برای دانش‌آموزان بود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار