یازدهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن با حضور 95 واحد تولیدی و بازرگانی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی گیلان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گیلان گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، تهران ،مشهد ،کاشان ،اردبیل ،همدان و زنجان محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

عبدالله سلمانی زاده افزود: در این نمایشگاه برترین تولیدکنندگان در سطح کشور در صنوف مبلمان، لوستر، فرش، لوازم خانگی، کالای خواب اجناس خود را به دید عموم گذاشته اند. وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه در بهتر شناساندن محصولات به مردم تأثیر ‌بسزایی دارد، گفت: با برگزاری نمایشگاه در حوزه‌های مختلف می‌توان در مسیر شناسایی سلایق بازدیدکنندگان گام مؤثری برداشت. سلمانی زاده افزود: تبادل اطلاعات، شناسایی نیازهای جامعه، بهینه‌سازی، ایجاد اشتغال، افزایش کمیت و کیفت کالا، ایجاد ارتباط با سایر تولیدکنندگان، کاهش قیمت‌ها، انتقال تجربیات، افزایش قدرت خرید مردم و افزایش قدرت انتخاب در خرید کالاهای مورد نیاز از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گیلان گفت: این نمایشگاه از یک تا 5 شهریور ماه از ساعت 16 تا 22 به‌مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گیلان واقع در کیلومتر 4 جاده رشت به تهران، میزبان علاقه‌مندان و متخصصان این بخش از صنعت کشور است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.