رئیس فدراسیون فوتبال گفت:کار فوق العاده ای از سوی فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش برای این تیم داوری در گذشته صورت نگرفته بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که به استقبال داوران فینال فوتبال المپیک ریو به فرودگاه حضرت امام خمینی( ره ) رفته بوددر جمع خبرنگاران راجع به عملکرد داوران ایرانی در مسابقات فوتبال المپیک 2016 گفت: خیلی خوشحالم از اینکه تیم داوری کشورمان توانست در 3 بازی در المپیک داوری کند و با سوت زدن فینال مسابقات  در داوری جهان تاریخ  ساز باشندداشته ،و علیرضا فغانی و کمک ها یش توانستند قابلیت های خوبی را از خود نشان دادند.

مهدی تاج افزود: حقیقتا کار فوق العاده ای از سوی فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش برای این تیم داوری در گذشته  صورت نگرفته بود  و مطمئنم که توانایی های فردی هر کدام از این سه نفر موجب این افتخار آفرینی شد که باید به آنها تبریک گفت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره میزان پاداش تیم داوری المپیک کشورمان خاطرنشان کرد : درباره مبلغ پاداش اهدایی به داوران، هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اما بدون شک فدراسیون فوتبال طی مراسمی ویژه از عملکرد این تیم داوری تقدیر خواهد شد چرا که این تیم داوری بهترین عملکرد تاریخ جامعه داوری را داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار