کیارستمی:هزینه های تیروکمان کمتر از دستمزد توپ جمع کن های استقلال است!

دبیرفدراسیون تیرو کمان گفت:باشگاه استقلال در حالی از حضور درلیگ برتر تیروکمان انصراف داد که هزینه های این رشته کمتراز دستمزذ توپ جمع کن های این تیم است.

رضا کیارستمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کناره گیری تیم استقلال از لیگ برتر تیراندازی باکمان بیان کرد:زمانی که افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال بود از شرکت این تیم در لیگ برتر استقبال کرد اما متاسفانه مدیر عامل جدید حاضر به سرمایه گذاری در رشته تیراندازی باکمان نشد.براین اساس آبی پوشان پایتخت از حضور در لیگ برتر انصراف دادند.

وی افزود: این اتفاقات در صورتی رخ داد که قرعه کشی لیگ برتر چندهفته گذشته انجام شد. با انصراف تیم استقلال از لیگ برترتعدادتیم های لیگ برتری به 4تیم کاهش یافت.

دبیر فدراسیون تیروکمان ادامه داد: ا برای جایگزین شدن تیم استقلال به چند استان دیگر در رشته کامپوند وریکرو سهمیه داده شد .براین اساس سازمان لیگ برتر تیروکمان به استان های یزد،مازندران تهران وقزوین سهمیه حضور در لیگ برتر را داد. 

وی گفت: مجموع هزینه هایی که برای یک تیم در لیگ تیروکمان صرف می شود کمتر از هزینه های توپ جمع کن های استقلال است .نمی دانم که چرا این تصمیم گرفته شد.

کیارستمی افزود: تغییر سیستم مدیریتی در کشور به کل ورزش صدمه وارد می کند .تیم ها برای حضور مقتدرانه در لیگ نیاز به ثبات مدیریتی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار