در مراسمی چفیه متبرک مقام معظم رهبری به فرمانده یگان ویژه کرمانشاه اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با حضور در دفتر کار فرماندهی یگان ویژه کرمانشاه از زحمات نیروهای این یگان در انهدام باند تروریست های تکفیری تقدير و تشکر کرد.

 سرهنگ "علی آزادی" رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به همراه سرهنگ "مجتبی سمائی" با حضور در دفتر کار فرمانده یگان ویژه کرمانشاه، ضمن تقدير از زحمات تلاشگران عرصه نظم و امنيت، اظهار داشت: آسودگي و آرامش خاطر جامعه به خاطر اين است که مي دانيم عده ای هستند که شبانه روز تلاش می کنند و امنيت و آرامش را برای شهروندان به ارمغان می آورند.

وی در ادامه توفيق خدمت را یک نعمت الهی دانست و خاطرنشان كرد: پليس در سرتاسر ميهن اسلامی در حال خدمت به مردم است و در اين راه شهيد می دهد و اين مصداق واقعی عبادت است.

سرهنگ آزادی با ابراز تشکر و قدردانی از تعامل و همکاری مجموعه فرماندهی یگان ویژه کرمانشاه با حفاظت اطلاعات در همه ماموریت ها خصوصا" ماموریت اخیر هلاکت تروریست های تکفیری، ابراز اميدواری کرد با رعایت اصول حفاظتی و تعامل خوب في مابين در ماموریت های احتمالی آتی نیز همچون این ماموریت شاهد موفقیت بیش از پیش نیروهای یگان ویژه باشیم.

در پایان این دیدار، به پاس مدیریت صحنه و موفقیت در انهدام باند تروریست های تکفیری چفیه متبرک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اهدایی حجت الاسلام و المسلمین "سعادت نژاد" رئیس دفتر صیانت شرعی و دفتر سیاست گذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح به نمایندگی به سرهنگ "سیروس محمدی" اهدا شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، اهدا ، چفیه ، متبرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.