طرح برق‌‌رسانی به 20 بلوک مسکن مهر شهرضا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،طرح برق‌‌رسانی به 20 بلوک مسکن مهر شهرضا عصر امروز با بهره‌برداری از ترانسفورماتور و شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی مسکن مهر پردیس در فاز چهارم منطقه سروستان شهرضا با حضور فرماندار شهرضا، امام‌ جمعه، رئیس اداره برق و دیگر مسؤولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره برق شهرضا در آیین بهره‌‌برداری از پروژه برق‌رسانی، اظهار کرد: این پروژه با احداث شبکه فشار متوسط هوایی، فشار ضعیف زمینی و نصب ترانسفورماتور توزیع 315 کیلو واتی قادر خواهد بود به 20 بلوک مسکن مهر این منطقه برق‌رسانی کند.

مجتبی باقی ادامه داد: طراحی و نظارت این پروژه بر عهده شرکت مهندسین مشاور دانشمند بوده و مجری آن نیز شرکت پیمانکاری پالایش برق الهام است.

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح 900 میلیون ریال بوده است، خاطرنشان کرد: در این پروژه از 350 متر شبکه فشار ضعیف هوایی، 750 متر شبکه فشار ضعیف زمینی، چهار عدد تابلو برق و 12 عدد چراغ لاک‌پشتی استفاده شده است.

باقی با اشاره به دیگر طرح‌های اداره برق شهرضا در هفته دولت، خاطرنشان کرد: از دیگر طرح‌های ما در هفته دولت احداث ترانسفورماتور و اصلاح شبکه واقع در خیابان پیروزی شهر شهرضا با اعتباری بالغ بر 530 میلیون ریال و از طریق احداث 250 متر شبکه فشار متوسط و 100 متر شبکه فشار ضعیف است.

وی با بیان اینکه احداث ترانسفورماتور و اصلاح شبکه در خیابان شهید یزدانی و خیابان حکیم نصرالله شهر شهرضا نیز از دیگر طرح‌های ما در این هفته است، تصریح کرد: برای بهره‌برداری از این دو پروژه، اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال هزینه شده است تا ضعف ولتاژ در این مناطق نیز برطرف شود.

در پایان این مراسم، فرماندار شهرضا و مسؤولان شهر از روند ساخت پروژه‌های جدید مسکن مهر در شهرضا بازدید و مشکلات مردم در این زمینه را بررسی کردند.


انتهای پیام/م




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.