سرپرست تيم فوتبال تراكتور سازى گفت: طبق برنامه سازمان ليگ برتر ميزبان بازى هفته پنجم هستيم، براين اساس حاضر نيستيم خارج از تبريز به مصاف پرسپوليس برويم.

حاضر به بازى با پرسپوليس در خارج از تبريز نيستيمايوب ذوالفقارى درباره احتمال برگزارى بازى تراكتورسازى و پرسپوليس در ورزشگاه آزادى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال مدير عامل و سرمربى تيم بايد درباره محل بازى با پرسپوليس تصميم بگيرند اما مخالف بازى با پرسپوليس در خارج از تبريز هستيم. 

وى در ادامه عنوان كرد: سه بازى در ورزشگاه اختصاصى خود بازى كرديم و اتفاق خاصى هم رخ نداد. براين اساس ما به سازمان ليگ اعلام كرديم كه با توجه به اينكه ورزشگاه يادگار امام تا بازى هفته پنجم آماده نمى شود فقط در ورزشگاه اختصاصى حاضريم كه مقابل پرسپوليس بازى كنيم. 

ذوالفقارى درباره وضعيت آمادگى ورزشگاه يادگار امام تبريز گفت:اگر چمن ورزشگاه يادگار را تا قبل از بازى هفته پنجم هم گذاشته شود در آن صورت ٣٠ روز زمان مى برد تا اين چمن براى انجام بازى سفت شود، براين اساس بعيد مى دانم براى هفته پنجم آماده شود. همچنين ما هم ضرر مى كنيم كه در ورزشگاهى غير از يادگار به ميدان برويم اما مجبور به اين كار هستيم. 

وى درباره وضعيت مصدومان اين تيم گفت: همه بازيكنان مصدوم از جمله نورى ، بنگر، كرار و محمدى در تمرينات شركت مى كنند و شريفى هم طى فردا يا پس فردا وضعيتش بهتر شده و در تمرينات شركت مى كند. 

سرپرست تراكتورسازى در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم ورزشگاه يادگار امام تبريز زودتر آماده شود تا در اين ورزشگاه به مصاف حريفان برويم. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار