دونده 20 کیلومتر پیاده روی کشورمان گفت: هيچ ورزشكارى شكست را دوست ندارد و نبايد عملكرد ملى پوشان دووميدانى را در رقابتهاى المپيك ريو زير سوال ببريم.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: كاروان دووميدانى نتايج خوبى در المپيك كسب نكرد اما ما نبايد به تخريب دووميدانى كاران بپردازيم چرا كه هيچ ورزشكارى شكست را دوست ندارد و براى موفقيت كشورش تمام تلاشش را انجام مى دهد.

  وى در ادامه عنوان كرد: به هر حال شرايط موجود در المپيك بر روى عملكرد ورزشكاران تأثير گذار است. همچنين من تمرينات خوبى را براى حضور در مسابقات المپيك پشت سر گذاشته بودم و به دنبال نتيجه گيرى مناسب در آنجا بودم اما متأسفانه شرایط آن چنان که باید برایم خوب رقم نخورد، نتوانستم عملکرد مناسبی را در مسابقه دوی 20 کیلومتر پیاده روی ریو 2016 ارائه دهم.

دونده کشورمان افزود: همین که تا پایان مسابقه و بدون خطا به کارم ادامه دادم یک نتیجه قابل قبول برای من محسوب می شود.

دونده 20 کیلومتر پیاده روی کشورمان در خصوص رقیبان خود گفت: بیشتر ورزشکاران عنوان دار جهان و المپیک در این مسابقات شرکت کرده بودند.
 
زور آوند در پایان یاد آورشد: تمام سعی ام این است که بتوانم در المپیک های بعدی نتایج و رتبه بهتری را برای ایران بدست آورم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار