فدراسیون فوتبال افغانستان از برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و تاجیکستان در ماه نوامبر خبرداد.

تاجیکستان میزبان افغانستان در ماه نوامبر
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، فدراسیون فوتبال افغانستان از برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و تاجیکستان در ماه نوامبر خبرداد.

این دیدار پس از دو دیدار افغانستان مقابل تیم‌های لبنان و مالزی در ماه‌های سپتامبر و اکتبر به میزبانی کشور تاجیکستان برگزار خواهدشد.

تیم ملی فوتبال افغانستان در تاریخ ۵ سپتامبر در شهر طرابلس لبنان مهمان این تیم خواهد بود و پس از آن در ماه اکتبر نیز در کوالالامپور مهمان تیم فوتبال مالزی خواهد بود.

تا کنون زمان و مکان دقیق دیدار دو تیم در کشور تاجیکستان از سوی فدراسیون فوتبال افغانستان اعلام نشده است، اما دو تیم در ماه نوامبر و در یکی از روزهای مخصوص فیفا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این در  حالی است که قبل از این تنظیم دیدار دوستانه افغانستان با لبنان، دیدار دوستانه تیم های افغانستان با تاجیکستان در سایت فیفا درج شد. مسئله ای که سپس از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال افغانستان رد شد.

مسئله مهم دیگر برای شاگردان شگرت این است که این دیدار در زمانی برگزار میشود که نتیجه این دیدار هیچ تاثیری در خصوص قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام ملت های آسیا برای تیم ملی فوتبال افغانستان نخواهد داشت، زیرا مرحله نهایی مقدماتی صعود به جام ملت های آسیای ۲۰۱۹ در ماه اکتوبر و قبل از برگزاری این دیدار قرعه کشی میشود. با این وجود افغانستان میتواند تنها از کسب امتیار در مقابل تیم فوتبال لبنان در این قرعه کشی بهره ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار