با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان و جمعی از مدیران شهری از ضابطین قضائی شهرداری مشهد تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مراسم که در مجموعه کوهسنگی مشهد و با حضور سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی،حسن صادقی نیا معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره شوراهای حل اختلاف و محاکم عمومی و انقلاب مشهد،محمدکاظم فلاح هروی معاون قضایی و منابع انسانی رئیس کل،محمد بخشی محبی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 6 مشهد و جمعی از مدیران شهری شهرداری مشهد برگزار شد، ازضابطین قضایی شهرداری مشهد در حضور خانواده‌های آنها شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در این مراسم گفت: نظارت و بازرسی دو بازوی مهم در امر پیشگیری از وقوع جرم و تخلف است.

سید امیر مرتضوی افزود:هر چه بتوانیم نظارت ها و بازرسی های هدفمند و اصولی داشته باشیم میتوانیم در انجام وظایف و ماموریتهای محوله موفق باشیم.

وی گفت:آسیب شناسی دقیق از وضعیت جرایم و تخلفات و شناسایی علل و عوامل و ارائه راهکارهای کاربردی میتواند در تحقق اهداف مذکور موثر باشد

مرتضوی ادامه داد: امیدواریم در آینده نیز با اهتمام معاون منابع انسانی دادگستری استان و اقدامات ارزشمند دادسرای مرکز استان و پیگیری های حوزه حقوقی معاونت خدمات شهرداری مشهد، این آموزش ها استمرار و تداوم داشته باشد تا بتوانیم ضمن آموزش و اقدام به موقع، امور را به بهترین نحوانجام دهیم.

ضابطین قضایی خاص شهرداری مشهد کار خود را از سال 1390 با آموزش‌ های مستمر توسط دادگستری خراسان رضوی آغاز کردند و امروز 800 نفر ضابط خاص آموزش دیده در مدیریت شهری مشهد فعالیت دارند.

این افراد در 13 منطقه و سازمان و همچنین در 5 معاونت شهرداری مشهد فعال هستند که در طی 5 سال گذشته با این اقدام و با آگاهی افراد از قوانین از بسیاری از تخلفات و آسیب ها پیشگیری شده است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
با دست فروش ها خیلی بد رفتار می شه