معاون امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی بر رفع مشکلات زیرساختی و خدماتی شهرک ولیعصر خوی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،
معاون امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی در این جلسه که با حضور ، فرماندارو شهردار شهرستان خوی و جمعی ازمدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری خوی برگزارشد گفت:تامین زیرساختهای خدماتی منطقه شهرک ولیعصر خوی برای پاسخگویی به نیازهای ساکنان این شهرک باید در دستور کار تمامی دستگاههای خدمات رسان قرارگیرد
.

تقی کهوریان افزود:دستگاههای اجرایی و خدمات رسان با همکاری اداره کل راه وشهرسازی و مدیریت شهری نسبت به تامین فضای مورد نیاز برای ارائه خدمات به ساکنان و تامین کاربریهای شهری در مدت زمان کوتاه اقدام کنند.

در این جلسه همچنین برای رفع مشکلات زیربنایی و خدماتی در شهرک ولیعصر خوی مقرر شد:

(1درخصوص کاربری های عمومی و خدماتی که در مالکیت دولت و به نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی می باشدپس از ارائه طرح و بودجه مصوب اداره کل مذکور نسبت به واگذاری آن به دستگاههای ذیربط و ظرف مدت 3 ماه اقدام لازم را بعمل آورد.

(2با عنایت به ضرورت انسجام سازمان فضایی و کالبدی مقررشد فضاهای خدماتی تحت مالکیت اوقاف (با قیمت کارشناسی) با کاربری های مسکونی در اختیار اداره کل راه و شهرسازی تهاتر گردد. ضمناً مقررشد اداره کل راه و شهرسازی اقدام لازم را جهت اخذ مجوز لازم از هیات واگذاری زمین بعمل آورد.

(3مقررشد کمیته چهارجانبه درخصوص نحوه مشارکت شهرداری با مالکین زمین های شهرک شامل اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف استان در آماده سازی سایت با عضویت دفترفنی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی ، اوقاف و شهرداری در هفته آتی تشکیل و نسبت به اتخاذ تصمیم اجرایی اقدام نماید.

(4 مقررگردید اخذ مجوزهای لازم توسط راه و شهرسازی و اوقاف و شهرداری درخصوص بندهای 1 و 2 و 3 حداکثر ظرف مدت یک ماه انجام ذیرد.

(5 با توجه به ضرورت اجرای طرح های محرک توسعه در سایت ، مقررشد با معرفی بخش خصوصی توسط شهرداری اقدام لازم درجهت واگذاری کاربری های مرتبط برابر مقررات انجام پذیرد.

(6با توجه به اجرای کمربند سبز و فضای سبز عمومی در ضلع غربی شهر مشهور به کوههای امیربیگ ، مقررشد باستناد بند ج ماده 147 قانون برنامه پنجم توسعه ، اقدام مشترک از طریق اداره کل منابع طبیعی و شهرداری خوی در اسرع وقت انجام پذیرد. ضمناً اداره کل منابع طبیعی آمادگی خود را براساس قانون مذکور اعلام نموده و مقررشد نقشه UTM از سوی شهرداری جهت ارائه به اداره کل منابع طبیعی ظرف 15 روز تهیه و ارائه نماید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.