بر اساس تازه ترین آمار؛

کشته شدن دست کم ده نفر در زلزله آماتریچه + فیلم

تازه ترين آمارها از از زمين لرزه امروز صبح در ايتاليا حاکی از جان باختن ده نفر از شهروندان ايتاليايی و بسته شدن راه های ارتباطی برخی از مناطق زلزله زده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تازه ترين آمارها از از زمين لرزه امروز صبح در ايتاليا حاکی از جان باختن ده نفر از شهروندان ايتاليايی و بسته شدن راه های ارتباطی برخی از مناطق زلزله زده است. 
 يک کشيش که  در عمليات امداد و نجات ناشی از  زمين لرزه امروز صبح در ايتاليا با نيروهای امدادگر همکاري می کند، اعلام کرد، سه نفر از شهروندان ايتاليايی بر اثر ريزش بخشی از بنای يک ساختمان مسکونی در منطقه آماتريچه در اين کشور، جان خود را از دست دادند. 
مرکز شهر آماتريچه بر اثر زمين لرزه به طور کامل ويران  شده است. نيروهای سازمان حمايت های مردمی ايتاليا در تلاش برای امدادرسانی و باز کردن مسيرهای آمد و شد در مرکز تاريخی اين شهر هستند. 
تعداد زيادی از افراد هنوز زير آوارها هستند. امداد رسانی به شهروندان ادامه دارد. اما امداد رسانی به مناطق آسيب ديده از زلزله خيلی سخت شده است. چرا که ويران شدن خانه ها و پل ها، کار را برای دستيابی به مناطق مسکونی و نجات دادن شهروندانی که احتمالا در زير آوارها مانده اند، دشوار کرده است


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.