اردبیل؛

اعزام 240 دانشجوی اردبیلی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم

به همت بسیج دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل و با هدف محرومیت‌زدایی، 240 نفر از دانشجویان خواهر و برادر با اعزام به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دانشجویان شرکت‌کننده در این اردوهای جهادی با رغبت و علاقه‌مندی و با نیت محرومیت‌زدایی به مناطق روستایی و دورافتاده استان اعزام شدند تا به یاد شهدای مدافع حرم به ویژه شهید دهقانی‌نیا بتوانند خدمات بی‌منتی را به روستاییان ارائه کنند.

در اردوهای جهادی دانشجویان که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اجرا می‌شود دانشجویان در لبیک به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای به مناطق روستایی اعزام شده و سعی می‌کنند با علاقه‌مندی و شوق و رغبت خاص نسبت به محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات آموزشی، عمرانی، پزشکی و درمانی فعالیت‌های مثبتی را انجام داده و در مدت 10 روز حضورشان در روستاها فعالیت‌های خوبی را انجام دهند.

240 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل در حالی 10 روز از فرصت جوانی خود را در روستاها سپری می‌کنند تا خدمات ارائه شده به روستاییان یادگاری ارزشمند برای آنها باشد تا اوج محرومیت‌ها را از نزدیک مشاهده کرده و در رفع آن آستین همت بالا بزنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.